نمایش 1 - 24 کالا از 166

خرید ملزومات اداری

بهترین ملزومات اداری

ملزومات اداری جز آن دسته از وسایلی محسوب می‌شوند که باعث خواهد شد کارمندان یک اداره و شرکت بتوانند در طولانی مدت به هدف خود از آموزش، ارائه خدمات و… با کاهش مشکلات و تنش‌ها دست پیدا کنند. برای اینکه بتوانید بهترین و مناسب‌ترین ملزومات اداری را تهیه کنید لازم است قبل از هرچی با انواع تجهیزات اداری و جدیدترین مدل‌های آن آشنا شوید تا در هنگام تهیه و خرید بدانید که چه چیزی می‌تواند نیاز شما را برطرف سازد. بدین جهت ما تصمیم گرفته‌ایم در این مقاله به معرفی انواع ملزومات اداری و جدیدترین آن‌ها بپردازیم، پس در این مقاله همراه ما باشید.

انواع ملزومات اداری

ملزومات اداری انواع متفاوتی دارند که هر یک از این انواع می‌تواند برای رفع نیاز خاصی مورد استفاده قرار بگیرد. حتما بارها پیش آمده که انواع مختلفی از تجهیزات اداری را دیده باشید اما نام آن را ندانید. در ادامه مواردی از انواع ملزومات اداری معرفی خواهند شد. از جمله انواع وسایل اداری عبارت است از:

زیر دستی: بسیاری از کارمندان در طول روز در حال یادداشت یا گزارش کارهای متعددی هستند، همین مورد باعث خواهد شد که دست درگیری بیشتری داشته باشد. با وجود زیردستی این درگیری کاهش پیدا کرده و افراد در حین نوشتن احساس بهتری خواهند داشت.

زیر پایی: یکی از پرفروش‌ترین انواع وسایل مورد نیاز در محل کار زیرپایی است. زیرپایی‌ها در دو مدل متحرک و ثابت تولید می‌شود. شما با قرار دادن زیرپایی می‌توانید از آسیب‌های احتمالی به قسمت پاها، کمر و گردن جلوگیری نمایید.

پشتی طبی: زمانی که به مدت زمان زیادی بر روی صندلی بنشینید احساس درد عمیقی در پشت کمر و گردنتان احساس خواهید کرد. وجود پشتی طبی باعث خواهد شد تا از این دردها جلوگیری شود و در طولانی مدت از ابتلا به بیماری‌ها گردن و کمر در امان خواهید بود.

زیر کیسی: زیر کیسی از دیگر انواع ملزومات اداری به شمار می‌رود که کاربرد زیادی دارد. همانطور که از نام این نوع محصول مشخص است زیر کیس قرار می‌‌گیرد. 

لوازم رومیزی: قطعاً تمام کارکنان برای اینکه بتوانند بسیاری از کارها را انجام دهند نیاز به وسایل رومیزی چون گیره، کاور، چسب، سوزن ته گرد و … دارند. یکی از انواع تجهیزات اداری لوازم رومیزی است.

جدیدترین ملزومات اداری

اگر قصد خرید لوازم اداری را دارید ولی با جدیدترین انواع آن آشنایی ندارید لازم است در ادامه به معرفی جدیدترین تجهیزات اداری بپردازیم. از جمله این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • زیر مانیتوری کشویی
  • زیر دستی 
  • زیر پایی متحرک 
  • زیر پایی ثابت
  • سطل زباله جاسیگاری
  • کپی هولدر سنا پلاستیک
  • چا کتابی تک خانه
  • جعبه کمک‌های اولیه
  • سطل پلاستیکی 
  • زیر کیسی
  • مایه نوار چسب
  • سطل سالنی
  • پشتی طبی
  • ست رومیزی
  • ست مدیریتی 
  • کاذیه دو طبقه

خرید ملزومات اداری از فروشگاه اینترنتی آرک شاپ

همانطور که گفته شد تجهیزات اداری انواع مختلفی دارند در نتیجه قیمت تجهیزات اداری بر اساس نوع محصول و همچنین کیفیتی که محصول دارد بسیار متفاوت است. برای اطلاع از قیمت ملزومات اداری لازم است که وارد فروشگاه اینترنتی آرک شاپ شوید و در صفحه محصولات این فروشگاه از قیمت روز انواع محصولات مطلع شوید. 

حتی شما از طریق فروشگاه اینترنتی آرک شاپ می‌توانید به خرید ملزومات اداری اقدام کنید. توجه داشته باشید خرید از فروشگاه اینترنتی آرک شاپ کاملاً مطمئن است و فروشندگان این مرکز محصولات با کیفیت را عرضه می‌کنند. همچنین قیمت محصولات این فروشگاه نسبت به سایر رقبا اقتصادی‌تر و مقرون به صرفه‌تر است.

سوالات متداول 

  1. انواع ملزومات اداری کدام‌اند؟ از انواع تجهیزات اداری می‌توان به زیر پایی، پشتی طبی، دستگاه پرینتر، دستگاه اسکنر و… اشاره داشت.
  2. تجهیزات اداری چه مزایایی دارند؟ وجود تجهیزات اداری می‌تواند مزیت‌های زیادی داشته باشد. از جمله مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به آسان‌تر شدن کار کارمندان یک اداره و مراجعه کنندگان اشاره داشت.
  3. از کجا به خرید ملزومات اداری اقدام کنیم؟ قطعاً خرید از مراکز معتبر و مطمئن می‌تواند باعث رضایت خرید شما شود. اگر به دنبال مرکزی برای خرید تجهیزات اداری هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم از فروشگاه اینترنتی آرک شاپ اقدام نمایید.

مقایسه ( 0 مورد )