سوالات متداول

آیا برای ثبت سفارش باید حتما ثبت نام کنم؟

خیر، برای هنگام ثبت سفارش از شما پرسیده می شود که تمایل به ثبت نام دارید یا خیر، اما پیشنهاد ما به شما این است که در صورت مقدور ثبت نام کنید، هم در سفارشات بعدی نیازی به وارد کردن مجدد اطلاعات نیست و هم برای پیگیری سفارشات می توانید از پنل خود استفاده نمایید


روش ثبت سفارش به چه صورتی می باشد؟

برای آموزش نحوه ثبت سفارش در سایت فروشگاه ارک به صفحه آموزش ثبت سفارش مراجعه نمایید، در صورتی که نیاز به مشاوره داشتید از طریق لینک تماس، به صورت رایگان با تیم پشتیبانی فروشگاه در تماس باشید


برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

در صورت نیاز به مشاوره با کلیک روی گزینه تماس، یا آیکون تماس در تمام صفحات سایت می توانید به صورت رایگان با بخش پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل نمایید و یا از طریق شماره 02191327224 اقدام نمایید، همکاران ما از ساعت 9 صبح الی 8 شب (به غیر از ایام تعطیل) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود


در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

در تمام ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش در سایت وجود دارد، اما همکاران ما تنها از ساعت 9 صبح تا 8 شب (به غیر از ایام تعطیل) اقدام به بررسی، بسته بندی و ارسال سفارش شما می کنند و در اسرع وقت بعد از ثبت سفارش شما، پروسه پیگیری و ارسال آغاز خواهد شد


آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی فروشگاه آرک تماس بگیرید. (99327224-021) اگر سفارش شما ارسال نشده باشد ظرف 24 ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد و اگر کالای شما ارسال شده باشد می توانید پس از تحویل کالا، روشهای بازگشت کالا را در سایت مطالعه و بر اساس آن اقدام نمایید


آیا پس از سفارش برای اطمینان نیاز به تماس با فروشگاه می باشد؟

خیر، پس از تایید نهایی سفارش، اطلاعات در سیستم فروشگاه آرک ثبت خواهد شد و در صورت نیاز تیم فروش با شما تماس خواهند گرفت


آیا امکان خرید حضوری یا تلفنی وجود دارد؟

بله حتما، ما از شنیدن صدای شما خوشحال می شیم، از دیدنتون ذوق زده! پس هم می تونید با تماس با شماره 02191327224 با ما تماس بگیرید و هم به آدرس فروشگاه: تهران – خیابان حافظ – جنب زیرگذر حسن آباد – جنب بانک تجارت – پلاک 61 مراجعه نموده و اقدام به خرید نمایید


هزینه حمل به چه صورت محاسبه می گردد؟

هزینه حمل به صورت خودکار بسته به وزن و حجم محصولات و آدرس شما محاسبه می گردد، برای اطلاع از نحوه محاسبه هزینه ارسال به صفحه تحویل کالا مراجعه نمایید.


آیا امکان پرداخت درب منزل وجود دارد؟

با توجه به اینکه در برخی محصولات، پروسه تولید مطرح است و این پروسه زمانبر است، برای حصول اطمینان شما عزیزان فروشگاه آرک، سیستم پیش پرداخت را راه اندازی کرده است تا شما با پرداخت تنها 20 درصد از قیمت محصول، سفارش خود را ثبت نمایید، اما برای پرداخت مابقی آن تنها در شهر تهران امکان پرداخت درب منزل وجود دارد. دلیل این موضوع هم عدم توان ارسال به صورت درب منزل با سیستم باربری می باشد


امکان ارسال به آدرس دیگر وجود دارد؟

شما در هنگام ثبت سفارش می توانید دو آدرس را ثبت نمایید، یکی برای ارسال مرسوله و یکی برای ارسال فاکتور. این دو آدرس می توانند یکی باشند که در این صورت شما تیک مربوط به آدرس ارسال فاکتور به آدرس مرسوله را می زنید، در غیر اینصورت شما می توانید مرسوله را به آدرس دیگری ارسال نمایید


اگر کالای ارسالی با کالایی که در وبسایت دیدم مغایرت داشت، باید چکار کنم؟

در این صورت حتما با فروشگاه تماس بگیرید (02191327224) تا همکاران ما در حداقل زمان ممکن این موضوع را برطرف نمایند، در صورت رخ دادن چنین موضوعی، همه هزینه ها به عهده فروشگاه آرک خواهد بود


اگر پرداخت سفارشم مغایرت داشت به چه صورت اطلاع دهم؟

اگر پرداخت به صورت آنلاین دچار اختلال شد و یا فاکتور پرداخت شده با مبلغ سفارش مغایرت داشت این موضوع را از طریق تماس تلفنی (02191327224) با تیم پشتیبانی فروشگاه آرک پیگیری نمایید تا هر چه سریعتر برای آن، اقدامات کافی و لازم انجام گیرد.


اگر سوالی دارید که در بالا پاسخ آن را نیافتید، از طریق فرم تماس زیر سئوالات خود را بپرسید.