شرکت ها و دفاتر هر چند وقت یکبار از تلویزیون برای پخش ویدیو های آموزشی و حتی پخش اخبار مربوط به شرکت استفاده می کنند اما شاید فکر کنید که مگر بیش تر از این موارد هم می توان از تلوزیون در محل کار استفاده کرد؟ جواب صد رد صد بله است با ما همراه باشید تا روش های استفاده از تلوزیون در محیط اداری را مرور کنیم.
چرا نباید از تمام پتانسیل یک تلوزیون خوب استفاده نکرد روش های زیادی برای استفاده از تلوزیون در محل کار وجود دارد به خصوص در محل کار مثلا می توانید از تلوزیون به عنوان یک نمایش دهنده دیجیتال استفاده کنید یا اینکه منوی خدمات و یا محصولات را در آن نمایش دهید و موارد دیگر که بیشتر به آن اشاره خواهد شد.
1. نمایش آثار هنری دیجیتال
هیچ چیز مانند یک اثر هنری زیبا برای زنده کردن یک محل کار وجود ندارد. حتی اگر در دفتری کار می کنید که مشتریان از آن بازدید نمی کنند، آثار هنری به فضای شرکت شما رنگ و روح تازه ای می بخشد و فضای کار شما را جذاب تر می کند.
شاید به دلیل آسیب دیدن دیوار برای نصب تابلو یا بوم نقاشی نتوانید به محیط کار خود جلوه زیبایی را ببخشید اما با نصب تلوزیون این مشکل را ندارید و از آن می توانید برای نمایش دادن گالری از آثار هنری استفاده کنید تا فضای کار شما هرگز خسته کننده و دلگیر نباشد.
2. از آن به عنوان تابلوی بولتن دیجیتال استفاده کنید
یکی دیگر از روش های استفاده از تلوزیون در محیط اداری تبدیل آن به یک تابلوی اعلانات دیجیتال است تا بتوانید ایده ها، افکار متفرقه و بروز رسانی های پروژه خود را بر روی صفحه نمایش به اشتراک بگذارید. شاید بخواهید تولد یکی از کارمندان را تبریک بگویید ایده جالبی است که متن تبریک را بر روی صفحه تلوزیون نمایش دهید. وقتی صحبت از جشن ها شد، کارمندان شما از اینکه به خاطر موفقیت هایشان شناخته می شوند، قدردانی می کنند. ابراز قدردانی از عملکرد یک کارگر باعث می شود آنها احساس ارزشمندی کنند، که برای ایجاد یک فرهنگ مثبت شرکت ضروری است.
در طول جلسه کسی را با دیگری مقایسه نکنید تا فرد مقابل ناراحت شود. درعوض، به کارمندان بهخاطر کاری که از طریق نمایشگر به خوبی انجام دادهاند تبریک بگویید (و جشن تولد، عروسی و نوزادان تازه متولد شده را تبریک بگویید) تا روحیه کلیه کارمندان تقویت شود.
3. آسان تر شدن ارتباطات داخلی
تصور کنید لازم است همه افراد در کسب و کارتان از یک اطلاعیه مهم مطلع شوند. شما یک ایمیل به کل شرکت ارسال می کنید و یک جلسه را فرا می خوانید، اما یک نفر به ناچار پیام را از دست می دهد. حالا تصور کنید که حضور این شخص در جلسه شما چقدر ضروری و مهم است یکی دیگر از روش های استفاده از تلوزیون در محیط اداری استفاده از آن برای اطلاع رسانی است.
4. نمایش داشبورد شرکت
یکی دیگر از کاربرد های تلوزیون در محیط اداری داده ها مایه حیات یک شرکت هستند. کل نیروی کار شما باید در مورد دادههایی که وارد و خارج میشوند، مانند معیارهای فروش، تعامل مشتری آنلاین، تجزیه و تحلیل ریسک و به روزرسانیهای وضعیت زنجیره تامین را بدانند. اگر افراد با مجموعه دادههای متفاوتی کار کنند، کار هر کسی ممکن است به هدر برود. این امکان وجود دارد که اطلاعات دقیق را به صورت جداگانه برای کارکنان خود منتشر کنید. با این حال، تأثیر نگاه کردن به داده ها در یک صفحه نمایش بزرگ متمرکز بسیار مهم تر و کاربردی تر از استفاده از یک صفحه نمایش کوچک یا مانیتور است.
در نظر بگیرید که یک تلویزیون بزرگ – یا حتی یک دیوار کامل از صفحه تلویزیون – را در جایی قرار دهید تا همه کارمندان ببینند. از این صفحهها برای نمایش داشبورد شرکتی که KPI و سایر دادههای ضروری را نشان میدهد، استفاده کنید. دسترسی آسان به این اطلاعات به کارکنان کمک می کند تا وظایف خود را انجام دهند و کار خود را با سایر کارمندان هماهنگ کنند. نمایش پیشرفت شرکت شما به سمت اهدافش به شناسایی مشکلات، پیگیری موفقیت ها و ایجاد انگیزه برای همه افراد درگیر کمک می کند.
5. بازاریابی برای مشتریان در محل
بسته به نوع کسب و کار شما، برخی از مشتریان با دانستن اینکه دقیقاً چه می خواهند به سراغ شما می آیند. مردم ممکن است وارد فروشگاه های خرده فروشی پر پیچ و خم شوند و متقاعد شوند که چیزهایی را بخرند که در زمان ورود قصد خرید آن را نداشته اند، اما از سوی دیگر، بانکها برای تبلیغات محصولات و خدمات دیگر خود با مشکل مواجه میشوند، زیرا مشتریان معمولاً برای یک هدف خاص وارد میشوند.
برای غلبه بر این مانع، اتحادیه اعتباری کارمندان ایالت واشنگتن صفحههای تلویزیون را با نرمافزار ساینیج دیجیتال اجرا کرد تا خدمات اضافی خود را برای بازدیدکنندگان در محل عرضه کند. هنوز هم میتواند از تکنیکهای بازاریابی آنلاین استفاده کند، اما اکنون WSECU فرصتهای بیشتری برای دسترسی به مشتریان خود در زمانی که اهمیت دارد، به نمایش می گذارد.
6. بازدید کنندگان را به روشی جدید درگیر کنید
صفحه نمایش تلویزیون می تواند تجربه مشتریان شما را تقویت کند. از گرافیک های چشم نواز گرفته تا ویدیوهای آموزنده، حال و هوای مدرنی که استفاده از تلوزیون در محیط اداری به وجود می آورد توجه مشتریان را به خود جلب می کند و همین موضوع باعث تاثیر بیشتر فضا بر روی مشتریان می شود.
One Holiday Inn در لس آنجلس از تلویزیون برای پذیرایی از مهمانان با پیامهای گرم استفاده میکند و در حین ورود مهمانان را از جاذبه های محلی مطلع می کند. همین صفحه ها همچنین پستهای رسانههای اجتماعی بازدیدکنندگان قبلی و فعلی را نشان میدهند. با تابلوهای دیجیتال، این Holiday Inn روند ورود خود را ساده می کند و نمایشهای بصری همه آنچه را که میتوانند ببینند و انجام دهند را به مهمانان ارائه میدهد.
7. یک سیستم هشدار اضطراری را پیاده سازی کنید
یک زنگ هشدار به مردم هنگام وقوع یک موقعیت اضطراری هشدار می دهد، اما به آنها نمی گوید دقیقا چه کاری انجام دهند. آیا باید ساختمان را تخلیه کنند؟ پناه گرفتن؟ به جای دیگری نقل مکان کنیم؟
صفحه نمایش های تلویزیونی که به صورت استراتژیک در اطراف کسب و کار شما قرار گرفته اند می توانند به کارمندان و مشتریان اطلاع دهند که در مواقع اضطراری چه کاری باید انجام دهند . به عنوان مثال، اگر در یک منطقه طوفانخیز زندگی میکنید، صفحههای علامت دیجیتال میتوانند مردم را به سمت امنترین مناطق ساختمان هدایت کنند.
هنگامی که بحرانی اتفاق نمی افتد، تلویزیون ها هنوز ابزار ایمنی مفیدی هستند. کارخانه های تولیدی، سایت های ساخت و ساز، تکنسین های خدمات خودرو، شرکت های جوشکاری و سایر مشاغل خطرناک می توانند از آنها برای انتقال اطلاعات حیاتی ایمنی در همه زمان ها استفاده کنند. اگرچه کارگران باید پروتکل های ایمنی اولیه را بیاموزند، تقویت مداوم هرگز ضرری ندارد.
در این مقاله از آرک شاپ سعی کردیم تا به کاربرد استفاده از تلوزیون در محیط اداری اشاره کنیم و همچنین به 7 روش استفاده از تلوزیون در محیط اداری اشاره شد لطفا نظراتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.
سوالات متداول؟
- چرا استفاده از تلوزیون در دفتر کار مهم است؟
- آیا می توان از تلوزیون در دفتر کار استفاده کرد؟
- از تلوزیون در دفتر کار چه استفاده های می شود؟